سبد سفارشات شما


نام کالا قیمت تعداد حذف

ريموت SMS


ریموت کنترل 2 کاناله از طریق SMS
قيمت 0ریال

ريموت SMS
ريموت SMS



به کمک این دستگاه شما قادرید وسایل مختلف الکتریکی و الکترونیکی خود را از فواصل دور حتی از شهرها و حتی کشورهای دیگر کنترل (خاموش و روشن) نمایید .

این دستگاه یک ریموت کنترل یا کنترل از راه دور است که توسط فرمان sms یا پیام کوتاه می تواند رله های خود را ON , OFF کند.

کافبست شما یک سیم کارت موبایل درون سوکت مخصوص آن جای داده و آداپتور دستگاه را به برق بزنید ، حال با ارسال یک پیام کوتاه مشخص شده به شماره تلفن سیم کارت مورد نظر شما قادرید رله 1 یا 2 را بدلخواه در هر زمانی روشن یا خاموش نمایید .

این دستگاه در نوع خود بی نظیر ، بی خطا و با کیفیت بسیار بالا می باشد و از امکانات بسیار بالا و ویژه ای برخوردار است که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

 امکان کنترل رله ها توسط هر شماره موبایلی

امکان کنترل رله ها فقط با شماره تلفن موبایل های معرفی شده

ارسال sms بصورت اتوماتیک توسط دستگاه به موبایل شما و اعلام عملکرد و انجام وظیفه برای اطمینان شما از دریافت فرمان

امکان اتصال باطری بک آپ به آن برای حفظ حالت رله ها در هنگام قطع برق

امکان راه اندازی رله ها بدون ارسال sms بلکه فقط با یک تماس بی پاسخ miss call

.....

این دستگاه با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارد ، دارای موارد کاربرد بسیاری در امور خانگی ، اداری ، صنعتی ، آبیاری کشاورزی و ... دارد  ، مثلاٌ بکمک فرمان از دور این دستگاه شما میتوانید از محل سکونت خود ، پمپ آبی را که در باغ یا ویلای خود در منطقه یا شهری دیگر است راه انداخته و بدین وسیله بصورت اتوماتیک از راه دور آبیاری باغ و ... خود را بدون نیاز به وجود یک شخص ثالث با کمترین هزینه و سریعترین و مطمئن ترین روش انجام دهید .

و یا بکمک آن سیستم گرمایشی و یا سرمایشی ویلا یا مرغداری یا ... را از دور راه اندازی کنید ویا چراغهای محلی را کنترل نمایید ویا هزاران کاربرد دیگر  

از دیگر موارد مصرف آن در حالت miss call اینکه شما میتوانید مثلاٌ در یک مجتمع مسکونی از آن بعنوان باز کننده درب پارکینگ بجای ریموت کنترل استفاده کنید بطوریکه دیگر هیچکدام از افراد مجتمع نیازی به حمل یک ریموت کنترل ندارند بلکه همان موبایل شخصی آنها برای اینکار کافیست . ضمناٌ این حالت کاملاٌ اقتصادی نیز هست چرا که دیگر حتی هزینه ناچیز یک پیام کوتاه را نیز برای این فرمان پرداخت نمی کنید .
ريموت SMS
قیمت : 0 ریال
طرح و اجرا توسط بیزنا | طراحی قالب مهدی نت