سبد سفارشات شما


نام کالا قیمت تعداد حذف

دستگاه ضبط مكالمه تلفني ديجيتال


دستگاه ضبط تلفني ديجيتالي TECH دستگاهي كوچك با كارايي زياد بدون اختلال در مكالمه و نويز در صدا
قيمت 0ریال

 دستگاه ضبط مكالمه تلفني ديجيتال
 دستگاه ضبط مكالمه تلفني ديجيتال
كارايي و مزاياي دستگاه ضبط مكالمات تلفنی

دستگاه ضبط تلفني ديجيتالي TECH

دستگاه ضبط مکالمات ابزار کمک مدیریتی همانند دوربین مدار بسته می باشد که با توجه به اینکه کلیه ارتباطات افراد مجموعه با تلفن می باشد وکنترل کیفیت این ارتباطات فقط با این سیستم میسر می باشد ، این محصول جهت کنترل و نظارت آگاهانه کارمندان ارائه میگردد و با توجه به آگاهی افراد مجموعه از این سیستم به شما این ضمانت را میدهیم که کارمندان شما بر حسن برخورد و اطلاع رسانی صحیح خود توجه بیشتری داشته باشند.

طريقه نصب:

سيم تلفن را به دستگاه وصل نمائيد دستگاه را به برق متصل كرده ،سيستم به صورت اتوماتيك شروع به كار مینماید و تماسها را در رم خود ضبط ميكند . شما ميتوانيد براي استفاده رم را از دستگاه خارج نموده در كامپيوتر ويا موبايل از اطلاعات آن استفاده نمائيد .

به عبارت دیگر میتوان گفت که این سیستم برای چه افرادی مناسب است ؟ امروزه بسیاری از شرکت ها به سمت استفاده از انواع سیستم های ضبط مکالمات روی آورده اند و به لزوم استفاده از آن ها پی برده اند. دلایل مختلفی برای این مسئله وجود دارد که در زیر در حد توان به تعدادی از آن ها اشاره می کنم:

1- خبرنگاران: خبرنگاران می توانند با استفاده از سیستم ضبط مکالمات، بطور آسوده با مخاطب گفتگوی تلفنی انجام داده و در فرصتی مناسب مکالمه را مکتوب کرده و یا صوت آن را جهت پخش در بخش های خبری استفاده نمایند.

2- جلوگیری از اختلافات: در مواردی ممکن است میان شما و یکی از دوستان یا همکارانتان مکالمه ای رد و بدل شود؛ ولی به دلیل گذشت زمان، سوء تفاهم هایی میان شما رخ دهد. به دلیل اینکه توافقات خود را شما یا دوستتان فراموش کرده است. در اینجاست که یک سیستم ضبط مکالمه می تواند شما را کمک رسانده و در رفع اختلافات شما راهگشا باشد.

3- کنترل کارمندان: در بسیاری از شرکت ها مدیران برای افزایش بازده کارمندان، تمایل دارند که آن ها را توسط دوربین مدار بسته کنترل کنند. راه دیگر، شنود مکالمات تلفنی کارمندان است که شاید شما نیز تمایل به این کار داشته باشید.

4- استناد در آینده: ممکن است میان شما و مشتریانتان مکالمه ای صورت گرفته باشد، شما محصولی را برای وی آماده کرده باشید و سپس مشتری ادعای درخواست دیگری نماید. در اینگونه موارد ساده است که شرکت ها با چالش های بزرگی روبرو می شوند. یک دستگاه ضبط مکالمه می تواند به مشتری نشان دهد که چه توافقاتی میان شما و وی صورت گرفته و به سرعت مشکلات رفع شود.

5- کنترل افراد خانواده: شاید شما هم جزو افرادی باشید که مایل هستید مکالمات فرزندان خود را کنترل کنید. در این صورت نیاز به یک سیستم ضبط مکالمه احساس می شود.

6- مشتری مداری: مدیران شرکت ها تمایل دارند که مکالمات کارمندان خود را ضبط کنند. دلیل اصلی این کار، مشاهده نحوه پاسخگویی به تلفن توسط کارمندان است. مدیران با استفاده از این سیستم می توانند سطح کیفی پاسخگویی تلفنی شرکت خود را ارتقاء داده و در راستای رضایت مشتری گام برداشته و افزایش سود را در پی داشته باشند. بنده خودم با افراد زیادی صحبت کرده ام که تجربه ای اینچنین داشته اند. آن ها عنوان می کردند که وقتی از سیستم ضبط مکالمه استفاده کردند، تازه متوجه ضعف های شرکت خود شده اند و بسیار برایشان سودمند بوده است.

7- یادگاری: ممکن است بسیاری از مکالمات شما در آینده بسیار خاطره انگیز و دلپذیر باشد، اگر آن ها را ضبط کرده باشید. می توانید در آینده با دوستان خود به آن ها گوش داده و یادآور لحظات شیرین خود باشید.

8- شبکه های رادیویی و تلویزیونی: در شبکه های رادیویی و تلویزیونی، ضبط مکالمات بسیار کاربردی است. برای بخش ارتباط با بینندگان، جهت استفاده از پیشنهادات و انتقادات و انتقال به مسئولین ذیربط و یا پخش در تلویزیون و رادیو.

 دستگاه ضبط مکالمات تلفنی امروزه به عنوان یکی از ابزاهای کمک مدیریتی با هدف نظارت بر عملکرد کارکنان شرکت ها و سازمانها، مخصوصا سازمانهای فروش و خدمات پشتیبانی استفاده می شود. روش عملکرد دستگاه ضبط مکالمه تلفن به این صورت است که در ابتدا سیگنال های صوتی مکالمات توسط یک مدار فیلتر صدا از روی سیم های خط تلفن جدا شده و پس از عبور از مدارد تقویت کننده وارد مدار بالانس صدا می شود. در این مدار شدت صدای طرفین به یک میزان بالانس شده و سپس وارد مدار ضبط صدا می شود. همچنین اطلاعات شماره های تلفن و زمان وقوع مکالمه نیز ثبت شده و توسط رابط نرم افزاری و یا بصورت مستقیم به عنوان نام فایل ضبط شده در اختیار کاربر قرار می گیرد.
از خصوصیات مهم دستگاه های ضبط مکالمات تلفن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- ضبط با کیفیت صدای هر دو طرف
2- عدم ایجاد افت کیفیت در مکالمه
3- عدم ایجاد نویز و یا پارازیت بر مکالمه
4- ثبت دقیق شماره های گرفته شده
5- ثبت دقیق شماره کالر آی دی (بر اساس استاندارد DTMF و یا FSK)
6- قابلیت ضبط و پخش 30 ثانیه منشی یکطرفه ای
7- مرور پیام ها از راه دور با ورود رمز


نحوه اتصال:
دستگاه های ضبط مکالمات تلفن به دو صورت سری و یا موازی با خطوط تلفن متصل می شوند.
در حالت اتصال سری ابتدا خط تلفن وارد دستگاه شده و سپس از دستگاه خارج شده و به گوشی های تلفن متصل می شود
در حالت موازی دستگاه مانند یک گوشی تلفن جانبی در هر کجای مسیر قرار می گیرد

استفاده از دستگاه های ضبط مکالمات تلفن طبق قوانین کشورهای مختلف می تواند آزاد و یا ممنوع و یا طبق شرایط خاصی باشد. آنچه مسلم است بر اساس قوانین استفاده از دستگاه ضبط مکالمات تلفن باید به اطلاع مکالمه کنندگان برسد و استفاده کنندگان از این دستگاه موظف به اطلاع رسانی درخصوص استفاده این دستگاه هستند
طرح و اجرا توسط بیزنا | طراحی قالب مهدی نت